27

Hari ini saya 27 tahun.

Banyak perkara perlu dimuhasabahkan.

Isteri menghadiahkan kasut Polo! Terima kasih sayang:)

19 komen:

Tanpa Nama berkata...

selamat hari ulangtahun bro.. moga moga dimurahkan rejeki selalu..

Unknown berkata...

Selamat hari ulang tahun. Semoga dipanjangkan umur da dimurahkan rezeki.

Ticer Syah berkata...

epi besday to u..
epi besday to u
epi besday to anak pak manshor..
epi besday to u..

:D

YangMulia berkata...

selamat ulang tahun, Nuar..semoga pjg umur dan sentiasa diberkati dan dirahmati dgn kejayaan di dunia dan akhirat...

theblabber berkata...

semoga panjang umor+murah rezeki hendaknya :)

Unknown berkata...

yginsaf,
Insya-Allah, Allah akan berikan untuk saudara juga.

Enche Lah,
Terima kasih Cek Lah! Mohon dimakbulkan doa itu:)

Puan Mamida,
Saya nak lagu Imran Ajmain boleh tak?

Kak Majidah,
Amin...amin...amin... Doa orang Jakim Insya-Allah makbul:)

Tuan Mizie,
Didoakan untuk saudara juga.

TEAM KAMI berkata...

khir hepi besday.sory x dpt nak bg present.semoga panjang umur murah rezeki.amin...

NANOMEOW berkata...

lambat sikit...selamat menyambut ulangtahun ke-27...!!

la...ingatkan jauh sgt gap umur kte..haha~ nana ingatkn abg nua sbaya ngn a.mamud ngn a.niswan... XD gomen neh..

Unknown berkata...

Mai,
Aku tuntut buah salak daripada kaulah ya:)

Nana,
Syukran. Eh abang sebaya dengan Niswan dan Mahmudlah.

azlishukri berkata...

selamat hari jadi. pasai wanie tu ada nazir beritahu aku semalam,

Unknown berkata...

Selamat hari ulang tahun... dah bertambah matang setahun lagi.
Semoga lebih berjaya dalam kerjaya & rumah tangga.

Marliza Radzi berkata...

selamat hari lahir!

semoga diberkati kehidupan saudara secara kesuluruhannya :)

Unknown berkata...

Tuan Azli,
Terima kasih! Aku rasa sedih pasal Wanie itu:(

Alamanda,
Terima kasih, tetapi mohon diperkenalkan diri.

Puan Am,
Terima kasih. Kita sama-sama Mac, bukan?

Ticer Syah berkata...

aiseyman.. lagu imran tu besh.. tp tatau lirik plak.. kekekk.. soh si puan isteri nyanyi je la.. kekekek

Unknown berkata...

Saya orang jauh, tapi pernah sepejabat dengan saudara.
Apa pun, saya gembira dapat berkongsi idea dengan saudara di alam maya ini.
Teruskan mengisi blog saudara dengan YES (yang elok-elok sahaja)!

Unknown berkata...

Puan Mamida,
Tapi lagu itu seperti untuk kekasihnya yang "lari" sahaja!

Alamanda,
Pejabat yang mana?

Amel Hanan berkata...

Encik Anuar,

Selamat Hari Ulang Tahun (walaupun agak lambat ucapannya). Nampaknya encik jauh lebih tua dari saya :P

Ini sahajalah hadiah saya ada untuk encik:
Lagu "Allah Selamatkan Kamu"

Hasniza Aarif - zaza berkata...

Anuar, Happy Belated Birthday. Maaf, lambat...

Unknown berkata...

Amel Hanan,
Tua semakin matang!haha

Cik Zaza,
Tak apa. Sudah biasa! hoho