Abah.Emak




Terima kasih Suhail kerana dapat merakam beberapa gambar menarik.

8 komen:

ZulDeanz berkata...

taniah!! en. anuar...

Unknown berkata...

Kira orait la tu Nuar, cun habis! Selamat melayari bahtera ...

Unknown berkata...

Tuan Zul,
Tahniah kembali. Ke mana seterusnya?

Puan Ritah,
Saya mengemudi bahtera:)

Tanpa Nama berkata...

serba hijau di johor.

hensem2.

moge bahgie ngan kak fadhila selalu.
dpt anak cpt2

hehe.

Marliza Radzi berkata...

oh suhail rupanya.

lain nampak Puan Fadhilah. hehe.

Unknown berkata...

Ili,
Semoga cemerlang dalam SPM:)

Puan Am,
Penipuan mekap!haha

Mohd Nabil Majdi Al-Muslihi berkata...

Nuar..

Selamat Hari Raya.. Lama dah tak jumpa, ko sekarang lepas kahwin tinggal kat mana? Boleh aku ziarah kesana bila-bila aku pergi ke KL...

Unknown berkata...

Tuan Nabil,
Salam eid sheikh. Aku sekarang tinggal di Bandar Tun Hussein Onn. Dekat dengan rumah Malie (walaupun aku tak tahu di mana rumahnya). Singgahlah rumah kalau ke KL. Amat dialu-alukan.